frida fanny lovisa sofia

onsdag 6 april

Publicerad 2011-04-06 14:59:00 i frida

val inför tvåan CHECK
imorse tog jag kort på min frukost. det var gott me bär. så därför tog jag kort.
ps. igår åt jag kanel på gröten å det smakade ingenting så jag tycker ni ska ta hallon å blåbär istället. ds.
HAVREGRYNSGRÖT (ca 1 person+lite extra)
1 dl havregryn
2 dl vatten
lite lite salt
Blanda vatten, havregryn och salt i en kastrull. Sätt på plattan. Rör om lite lätt med en sked alternativt en större slev. Låt det koka lite och rör om så det inte blir ojämnt kokat. Låt det blir lite tjockare och sen slevar du upp det i en tallrik. Häll på vad du vill ha på eller ät den au naturelle.
Ät till frukost, lunch och middag.
Smaklig måltid!

gröt med hallon och blåbär/frukost

Kommentarer

Postat av: a.juu

Publicerad 2011-04-06 17:32:08

Lägg av med särskrivningen, seriöst!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela