frida fanny lovisa sofia

jag bjuder på en lista för att uppdatera lite sådär

Publicerad 2011-03-31 20:12:08 i frida

två saker som skrämmer dig döden och att bli ensam två saker du skrattar åt när folk säger roliga saker och när någon gör bort sig två saker du vill ha i ett förhållande lycka och ärlighet två sanningar jag har aldrig sovit ensam hemma och när jag var liten fick jag feber av att gå på stan två saker som du attraheras av armar och rygg två av dina hobbys spela fotboll och vara med vänner två saker du verkligen verkligen vill ha en resa och sommar två saker som gör dig till en stereotypisk tjej jag tycker det är kul att måla naglarna och jag tycker channing tatum är fräsch två saker som gör dig till en stereotypisk kille jag gråter nästan aldrig (hur ofta gråter killar egentligen?? ingen aning hehe) och sen vet jag inte två komplex du har mer än två två saker du tänker på just nu hockey och talet imorgon två saker du börjar må illa av kubbar (efter att jag fick magsjuka efter att jag ätit det… tyvärr) och folk som är jättedumma typ pedofiler


en gång när jag åt nyponsoppa
ha det bra /nyponsoppsätartjejen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela